El passat 27 d’abril de 2017 va tenir lloc el Fòrum d’Innovació Tecnològica del Sector de l’Aigua de Terrassa a on es van desenvolupar les innovacions tecnològiques i d’R+D més rellevants per a l’ús sostenible de l’aigua a Catalunya. S’adjunta el programa.
ABM va presentar el Projecte GESTOR – Desarrollo de una herramienta avanzada de Gestión preventiva i para la Eficiencia de Recursos hídricos en infraestructuras de SaneamienTO uRbano, desenvolupat conjuntament amb ICRA i FACSA.
Aquest projecte desenvolupa la Gestió optimitzada d’infraestructures de drenatge urbà en relació a 3 problemes principals:
El projecte es desenvoluparà mitjançant un cas d’estudi real en el sistema de clavegueram de Peñíscola (Castelló de la Plana).
El projecte GESTOR, amb número d’expedient RTC-2016-4876-5, ha està cofinançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) dins la convocatòria Retos – Colaboración del Programa Estatal d’Investigació, Desenvolupament i Innovació Orientada ala Reptes de la Societat, en el marc del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2013-2016.
24 de maig de 2022 El dia 24 de maig, cada dos anys, se celebra el Dia Internacional del Peix Viatger, (WFMD, en les seves sigles en anglès) amb la finalitat de conscienciar a la població de la necessitat de preservar les espècies de peixos migratoris. Aquesta data és d’especial importància atès que moltes de […]
20 de maig de 2022 El dijous 19 de maig, en Joan Macarro, Director executiu i cap de projectes d’ABM, ha assistit, en representació d’ABM, a la sessió organitzada pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya i l’Agència Catalana de l’Aigua sobre el retorn del procés de participació del […]
8 de maig de 2022 Els estudiants en pràctiques, persones recent graduades o a punt de graduar-se de cicles formatius, graus universitaris o màsters, representen un col·lectiu que entra en contacte amb una empresa amb l’objectiu d’ampliar els coneixements adquirits durant l’etapa acadèmica amb la seva aplicació a l’etapa laboral, podent aprendre en un ambient […]